BLOKOVÁ VÝJIMKA

16.02.2017

ČASTÝ OMYL: S automobilem v záruce, natož v prodloužené záruce, můžu jezdit jenom do servisu příslušné značky. JINAK O ZÁRUKU PŘIJDU. Nenechte se omezovat. MÁTE PRÁVO UŠETŘIT!

Je celkem pochopitelné, že výrobci a jejich značkové servisy se pokoušejí šířit nepravdivé tvrzení o opravě vozů v záruce. Skutečnost je však jiná. Nenechte se omezovat a ČTĚTE:

Tzv. Bloková výjimka - legislativní úprava Evropské komise č. 461-2010

  • se mj. týká i možnosti servisu a údržby nových vozidel v záruce v nezávislých autoservisech a jasně definuje, že záruční doba nesmí být vázána na opravy a prohlídky v značkových autoservisech a použití originálních náhradních dílů.

  • Vozidlo v době platnosti záruky nemusí být opraveno jen v autorizovaném servisu (kromě výměny a opravy dílů s výrobní vadou a smluvních závazků).

  • Výrobce nesmí odmítnout uznat záruku v případě, že zákazník nechal opravit svůj vůz v nezávislém servisu při dodržení všech výrobcem určených servisních podmínek a použití originálních nebo kvalitativně rovnocenných dílů. Tuto podmínku NORTE PREMIUM jako servis sítě PARTNER ELIT splňuje.

  • Nákup vozidla a jeho servis (poprodejní služby) jsou dvě různé věci.

  • Se svým novým vozem můžete jezdit do ověřeného a spolehlivého nezávislého servisu, pro který se rozhodnete a je schopen takovou opravu a servis kvalitně provést.

  • Každý poskytovatel služby, tedy i autoservis, je odpovědný za svou práci a nese odpovědnost za její kvalitu.

  • Všechny servisní úkony musí být důkladně zdokumentovány, poskytovatel oprav vozidel musí poskytnout písemné doklady o všech provedených úkonech, zápis do servisní knížky a seznam montovaných dílů..